middageten in Barbadelo

21 juli 2015 - Sarria, Spanje

Deze middag met 4 gaan eten in een plaatselijke eetgelegenheid "case de Carmen". Bij het vragen van de menu kwam de bazin met de potten aan de tafel. Het minste wat je kon zeggen is dat er een vijs aan losstond, maar het was plezant. De Spanjaarden drinken half rode wijn en half spritelimonade bij hun eten. Ook geprobeerd en dat viel mee. Best een tof groepje.

1. Dillen rené:
    21 juli 2015
    21 juli 18.30 u Dag Dirk,weer heel mooie en andere gezichten.
    Een opgepoetste Dirk in goed gezelschap.
    Vele blijgezinde mensen die al is het moeilijk toch weer
    doorgaan.
    Dag kameraad hou je taai.
  2. Kris en Marc:
    21 juli 2015
    Beste Dirk
    We hebben je vandaag gemist en dachten je te ontmoeten in Sarria.
    Wijzelf vonden de tocht erg zwaar. Om 7 uur vertrokken en via Samos de tocht verdergezet. Ongeveer 25 kmgestapt.
    Hopelijk zien we je nog eens terug.
    Groetjes
  3. Els Plugers:
    22 juli 2015
    Ik heb me niet aan mijn belofte kunnen houden om je blog dagelijks te bekijken, sorry! Zo druk hier nog steeds na het overlijden...
    Ik vind het super wat je daar aan het presteren bent en heb nog steeds enorm spijt dat wij onze "camino" dit jaar niet hebben kunnen doen. Onze medereizigers zijn terug en hebben het prima gemaakt.
    Jij doet het ook schitterend, zo te zien en lezen. Heb net je volledige fotoreeks bekeken, ben onder de indruk. Dit is ongetwijfeld een topervaring die je voor de rest van je leven zal meedragen.
    Doe zo verder, beste Dirk, je bent op goede weg om een nieuwe afslag in je leven te nemen.
    Groetjes en hou je goed. Tot de volgende keer!