Pamplona- Tardajos 280 km

16 juli 2015 - Tardajos, Spanje

Deze morgen na het eten van een muslireep vertrokken onder een hitte. Stond nat in het zweet en dit zonder te werken
Vanaf hier zie je de pelgrims in grote getalen. Juist sprak me een Vlaamse vrijwilliger van het genootschap me aan die met een goldwing hier is voor 3 weken
. Iedereen spreekt iedereen aan. De nederlanders hebben het moeilijker om zich verstaanbaar te maken. Ben juist aangekomen, vlug de was gedaan,douchen en naar het stadje wandelen.

1. Els Plugers:
    16 juli 2015
    Beste Dirk
    Eindelijk tijd om je blog eens te bekijken. Zo te zien gaat alles naar wens. Wanneer denk je aan te komen in Ponferrada? Voor zover ik me het herinner zal je vandaar te voet beginnen te stappen...
    Hier is het erg hectisch geweest na het overlijden van mijn schoonvader. Ik kan er nog steeds niet van over dat hij stierf precies op de dag dat wij onze tocht naar Compostela zouden aanvatten! Hopelijk is dat geen slecht voorteken en zullen we toch ooit de kans krijgen om Compostela te voet te bereiken. Doe het goed, daarginder, en neem ons mee op je tocht.... Ik zal je blog vanaf nu regelmatig volgen.
    Vele groetjes van Els
  2. Dillen rené:
    16 juli 2015
    Dag man met de motor.
    Zo te zien is het in Spanje ook van eten en drinken
    Je voettocht nadert snel aan het tempo dat je nu leeft.
    Weerom mooie fotos.
    Dag Dirk en wellicht tot morgen. René