strand Galva plazas ( strand van Barcelona ).

3 augustus 2015 - Viladecans, Spanje

Op mijn sandalen in short en t - shirt ben ik vertrokken naar Barcelona, iedëreen rijdt hier zo ik dan ook, voor 13 km bij 38 gr. Ben aangesproken door de guardia civil ivm met mijn nummerplaat, door mijn bag te verhangen naar het zadel was het oke , morgen kan Ik dat niet met mijn 30 kg bagage dat ik meezeul. Deze avond een uurtje naar het strand geweest, nog veel volk ondanks het late uur (18 u ). Opvallend hoe smal het strand is in vergelijking met België, ofwel wat het vloed...Morgen ga ik de pyreneeën over in de buurt van Andorra. Cols rijden is mijn ding wel. Van de meer dan 5000 km sinds de start zijn er 3500 km geweest op meer dan 500 met hoogte. Deze avond eet ik enkel tapas (ham toast en calamares ). Het is hier om 21u30 nog 30 gr. Geen probleem voor te slapen daar ik de airco overdag heb ingeschakeld op 17 gr. De contacten die ik de laatste dagen heb zijn vluchtig, het zij zo met iemand op doorreis. Iedereen is vriendelijk zelfs de politie. Veel mensen zijn verwonderd door de combinatie