Wandeldag 5 : Berducedo - Grandes de Sales 20 km

27 juni 2017 - Grandas de Salime, Spanje

Gisterenavond kwam de tol voor een van de Amerikaanse dames, alle spieren weigerde dienst, te vlug willen stappen.
Deze morgen vertrokken om 7u35 bij regen en mist. Na een uur werd het weer beter en de mist trok op. Deze dag is een mix van stijgen en dalen met wisselende uitzichten. Veel natuur was afgebrand . Om 14 u was ik in de auberge, de Amerikaanse kwamen meer dan een uur later aan, toen was ik gewassen en gestreken. Omgerekend kom ik op een gemiddelde van 4 km per uur,met het rusten afgerekend, wat niet slecht is door berg en dal met rugzak. De camino is geweldig afwisselend, een aanrader.

1. Dianne en Guy:
    27 juni 2017
    Dirk,
    4km per uur is inderdaad hoog.
    Proficiat en fijn dat je toch ook kan genieten van de mooie natuur. Wij zelf genieten al 3 dagen van de natuur in Wengen.
  2. Dillen rené:
    28 juni 2017
    Dirk,
    Veel mooie fotos van een prachtige streek.
    Het ga je zo te horen nog steeds een goede konditie.
    Geniet er van en bedankt voor die kaars
  3. Dirk Verstrepen:
    28 juni 2017
    Door het barslechte weer 5 graden. Regen en gure wind heel de dag is mijn smartfoon stuk gegaan. Heb een nieuwe gekocht maar weet mijn basiswachtwoord niet hier. Kan mijn blog niet meer vervolledigen